Hayat ve Nefes

Hayat'a Bir Nefes'lik mola...
 
AnasayfaTakvimSSSKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
YazarMesaj
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Çarş. Haz. 09, 2010 6:52 pm

o bı gelse ıkı gunde mavı olursun herhalde kanka
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Çarş. Haz. 09, 2010 6:55 pm

yoo onla atışmıos artık yaa..anlaşmaya başladık bnm msjlara yaramadı ama Razz Razz
hehehh neyse senin peşinde takılıom işte yıldız olmasa da olur ya napimm Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
koke
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 2686
Kayıt tarihi : 23/05/10
Yaş : 25
Nerden : aşkumun yanında (:

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Çarş. Haz. 09, 2010 9:04 pm

burakk.. çok sewındımm. sitenın 4. yıldızı alan kişisi olarakk tarıhee ısımlerınn yazıldıı Very Happy Very Happy
betülümm senınde az kalmış beaa. birazda hırs yapsann.. oo forumun tozunu atarsınn senn Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 7:37 am

evet ikinci yıldız ben oluyorum Basketball
ve bencede betül abla azcık hırs yap tıpkı benim gibi çünküm ben bi günde 430*dan 750*ye geldim Basketball işte hırs ve azmin sonu Basketball ben inanıyorum sana betül abla cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 9:26 am

anaamm sen miydin 2.cisi deee Smile Smile
yaaa nası yapıosanız hırsı bende hiç yok öle bişi yaaff Razz
neyse eninde sonunda olcaz da nezaman bilemiorum hehe Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 9:36 am

aslında sonlara doğru bende accık bi güven kırılması yaşandı ama her yere cevap yazınca oldu birden Very Happy geveze olmasın insan lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 9:54 am

aa ben ordan kaybedipom işte kuzumm..ağzım var dilim yok sessiz sedasız bi kızım beeennn geek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 10:00 am

sen mi sessiz mi Razz
hiç gülesim yoktu betül abla Very Happy
diğer forumda nere gitsem görürdüm ben seni ama Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 10:01 am

o nazlıdan sora oldu kuzumm ben bi yıldır üyeyim orya son aylarda sesim çıkmaya başladı Smile
bozdu beni bu nazlıı hehhehee Razz
ama yok zaten içimde varmış Smile
bnm sesizliğimde burcunun mütevaziliği gibi bişi işte heheh bounce bounce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
koke
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 2686
Kayıt tarihi : 23/05/10
Yaş : 25
Nerden : aşkumun yanında (:

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 3:05 pm

ole demyınn beaa.. burdaa herkess gevezeeeee Very Happy Very Happy Twisted Evil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 3:08 pm

ama en hızlı geveze senmişsin valla tebrik ederim kuuşum hehehe Smile Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
koke
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 2686
Kayıt tarihi : 23/05/10
Yaş : 25
Nerden : aşkumun yanında (:

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 3:09 pm

Desert rose demiş ki:
ama en hızlı geveze senmişsin valla tebrik ederim kuuşum hehehe Smile Smile

saoll tatlımm. walla şimdii pembee yıldızaa dogruu ilerliorumm en yakın zamnda inş.. darısı senınde başınaa Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 3:12 pm

inanmıoruuuummmm ayy kaç olmuş senin msj ama yaaaa Shocked Shocked
heheheeyey ben brz zor olurum yaa hıza baaaak Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
koke
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 2686
Kayıt tarihi : 23/05/10
Yaş : 25
Nerden : aşkumun yanında (:

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 3:15 pm

Desert rose demiş ki:
inanmıoruuuummmm ayy kaç olmuş senin msj ama yaaaa Shocked Shocked
heheheeyey ben brz zor olurum yaa hıza baaaak Razz
sende yakınn zamndaa beyazz olucaksınn kuşumm. sonrada pembee inş.. Smile
bi gün olucak yanee. Smile
haırlısıylaa hepimizz mavilikleree inş. Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 3:17 pm

yaa öbür tarafta ağzını bıçak açmayan kankam bile beyaz oldu ya ona şaşıorum halaa Razz
ayy uleen nazlıı ahhh bi gelmedin şurya senin yüzünden rütbe alamıom yaaa Razz Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
koke
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 2686
Kayıt tarihi : 23/05/10
Yaş : 25
Nerden : aşkumun yanında (:

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 3:19 pm

Desert rose demiş ki:
yaa öbür tarafta ağzını bıçak açmayan kankam bile beyaz oldu ya ona şaşıorum halaa Razz
ayy uleen nazlıı ahhh bi gelmedin şurya senin yüzünden rütbe alamıom yaaa Razz Razz
çağıralımm geldinn oda yaa. walla nazlımm olamadann çok eksıkk burasıı. hem harbıden nazlıı oluncaa sen bı andaa maviliklere yol acarsınn. Smile benıı çoooktann geçersinn Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 5:48 pm

aslında nazlı abla buraya üye elif*te uğramıyo hiç =]
olmassa ablam burcu*ylada iyi geveze ediliyo benide o açtı zati lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 5:54 pm

hotaru_edward demiş ki:
aslında nazlı abla buraya üye elif*te uğramıyo hiç =]
olmassa ablam burcu*ylada iyi geveze ediliyo benide o açtı zati lol!

evet ya biliorumm burcu da nazlıgillerdeen heheh Smile
ama hep işim varken denke gelio yaa yoksa onla iki lafın belini kırardım ammaa Razz
neyse bakalımm yaa birz daha geç olcak bnm yıldızım sanırsamm Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 6:10 pm

kanka burada da sen olmasan acmazdım bıde elıfle konustuğum konular bır elın parmak sayısını gecmez
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 6:14 pm

Alice Cullen demiş ki:
kanka burada da sen olmasan acmazdım bıde elıfle konustuğum konular bır elın parmak sayısını gecmez

yaa ben öbür tarafta da vardım sanki orda yomuydum..orda nie konuşmuodunn Razz
aa pardon konuşuodun betül hanım diodun dimii geek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 6:15 pm

eet ama orada gercekten cok konusmuordum burada sanırım msnde falan bu kadar konustuktan sonra daha rahatım
sanırım betul hanım Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 6:49 pm

Alice Cullen demiş ki:
eet ama orada gercekten cok konusmuordum burada sanırım msnde falan bu kadar konustuktan sonra daha rahatım
sanırım betul hanım Razz

hıhh başlamış yinee yaa Razz
hu huu burak beyyy kankaydık biz unuttun heralde resmiyete geçmişin yinee geek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 6:52 pm

sen oyle deyınce bı hatırlatayım dedım Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 7:15 pm

Alice Cullen demiş ki:
sen oyle deyınce bı hatırlatayım dedım Razz

ben unutmuorum zaten merak etmeee geek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:   Perş. Haz. 10, 2010 7:16 pm

nıe kanka yaa sana hanımefendı demeyecemde kıme dıyecem
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
İLk ßeyaZ YıLdıZ GeLdiiiiiii..! |koke| (:
Sayfa başına dön 
4 sayfadaki 5 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hayat ve Nefes :: Eyy Ahali!!!-
Buraya geçin: