Hayat ve Nefes

Hayat'a Bir Nefes'lik mola...
 
AnasayfaTakvimSSSKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki
YazarMesaj
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 8:48 am

busra senın yasın kackı daha cık oyna ben bıle bu yasımda mahallede ufaklıklarla yakan top saklanbac falan oynuyorum cok guzel oluo bu yasa rahmen yanı hep ebe benı yapıolar ama olsun Smile sızın ıcınız gecmıs bu yasta ben bıle sızın yanınızda 80 yasındayım dıom ama benım galıba sıze nıne demem lzm gerekıo bu durumda. ne buluyorsunuz alısverıs merkesızde anlamadım bos bos vıtrınlere bak dur
onemlı degıl ebru bu kadar ıcı gecmısın arasında bır sen cıktın Smile
dogru duzgun yorum yapan
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 8:52 am

bak işte şu alışveriş merkezlerini bende anlamıyorum Smile
cevahir olsa neyse orda süper şeyler var ama diğerleri ne öyle Smile
azcık eğlenceli olsa tamma sadece bak vitrine dene ve al ve arkadaşlaırna gçster Smile
neyseki bizimkiler o kadarda büyümediler Smile ya da şöyle mi demeliyim dershanelerden vakit bulamıyolar Very Happy ve not: herkesin içi geçmedi ben hala oyun olsa oynayacak kişilerdenim Very Happy hani oyuncaklarımı bulsam onlarla oynucam ama bi poşet dolusu oyuncağım sankim toz olup uçtu Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 8:56 am

benım oyuncaklarım duruo yollayayım sana dıecem ama hepsı erkek ıcın
duruo dedıysem hala oynuyorum demedım sus olarak sagda solda duruo
sadece boncuk atan bı tabancam war arada onla oynuorum Smile Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:00 am

benimkilerde muhtemelen annem tarafından kolilere kaldırıldı Smile
yani ben öyle umuyorum eğer attıysa şimdi bile çok ağlarım yani Smile
en sevdiğim barbie bebek ordaydı Smile ablam süs diye masasında tutyodu nası alsam diye iki de bi bahaneler üretiyodum Smile sonunda aldım ve bi sene sonra oyuncaklar kayboldu Smile bide güzel denizkızım ordaydı Sad atmamış olsun annem ya Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:01 am

sorsana o zmn annene ne yapmıs
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:05 am

akşama kadar beklemem lazım annem çalışıyo benim Smile
o gelene kadar gücüm yettiğince kolilere bakarım odayıda büyük bi şekilde dağıtırım ama ossun barbie bebeğim için değer Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:06 am

fazla kurcalama ortalıgı bence annen kızabılır sen en ıyısımı aksamı bekle annene sor Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:12 am

gerçi muhtemel olarak "sen büyüdün ne gerek var oyuncağa şimdi. bide onlarla dağıtma ortalığı" diyecek Very Happy işine gelmiyo diye büyütüyo beni eğer işine gelse ben onun her zaman küçük kızıyım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:15 am

o zmn sende sana kucuk kızım dedıklerınde bu sozu hatırlatırsın Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:16 am

cık işe yaramaz ben bunu daha önce denedim Very Happy
bi şekilde kıvırdı annem Very Happy
daha doğrusu iş verip başıma ablamı dikmekle tehdit etti gibi bi şey bende üstelemeden kaçtım tabi lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:17 am

verebılecegım en ıyı akıl buydu walla
sen o oyuncakları bence unut o zmn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:24 am

bi günlüğüne teyzemde kalmaya gönderebilsem babama derim o halleder ama bugğnde azcık kızdı bana Very Happy ama benim suçum değildi annem okul eteğimin yerini değiştirmiş bulamayınca okula gidemedim lol! gelince bana çok kızcak annem tüm dolaplardan sanki kasırga geçmiş gibi lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:35 am

sen hem bunu yaptın bırde oyuncak arıyacaksın
sen de delı cesaretı warmıs ben ozlem Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:36 am

ama şimdi okul eteğimi arıyodum, geç kalmıştım, uykuluydum lol!
aman canım sadece kızıcak ama benim gayet haklı bi mazeretim var lol!
onu büyük bi neden kılıfına geçirip anneme sunucam lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:42 am

ıns basarılı olursun o zmn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:43 am

başarılı olamazsam hakkınızı helal edin lol!
büyük ihtimalle tüm dolapları topladıktan sonra tüm evi baştan aşağıya temizlemek gibi bi ceza alıcam lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:45 am

o zmn basarmak ıcın elınden gelenden fazlasını yap bence
ama ne hakkımız olacak kı helal edelım
varsada helal olsun ne dıelım Smile Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:47 am

öyle deme tanışıyoruz konuşuyoruz azcıkta olsa eğlenebiliyoruz Very Happy
mesela burcu*yla ben çok eğlenirim Very Happy
şu sınavları bi bitse iyi notlar alsada yine gelse konuşsak Smile
hem ben seni kıskanıyorum ben ta ist*teyim sen ankaradan burcu*mun şehrindesin Crying or Very sad ah ah bi ankara*ya göç edemedik bounce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:50 am

ne yapacan ank yaa burcuda ztn oturdugu yer ank dıe gecsede kırıkkale sayılır
orasıda ıst sonra senı hıc acmaz burcunun kanına gır unıyı ıst yazsın bence
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:52 am

ya aslında şimdi gönlünde izmir var Smile
benimde izmir var gönlümde ama işte o bitirene kadar ben anca giderim üniye Smile ama ikinci sıraya yazdırtırım ist*i önce kalbimizin şehrini yazsın Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 9:53 am

ızmır guzel sehır ama bence gene ıst kadar olamaz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 10:02 am

ya neresini beğeniyonuz buranın Smile
her yer beton, denizi kirli bi güzelliği tarihi mekanları ve kültür ve sanat merkezleri Smile
her yer gülhane parkı gibi olsa tamma vazgeçilmez şehir ama değilki sadece betondan ibaret giderek ruhunu kaybeden bi şehir bana göre Smile
ama izmir öylemi oranın denşzi temiz en aızndan Smile
daha fazla ağaçlık en azından betonsuz alanı var oraların Smile yani iç ratafları bielmem ama kıyı kesimleri öyle Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 11:57 am

ıstanbula hıc kız kulesıne cıkıp baktınmı yada aksam ucakla ataturk hava alanına ınısı gordun mu
sen ıst sadece kotu yanlarını gormussun ama bence ank dan ızmırdende cok guzel
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
e/b/u/s
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 297
Kayıt tarihi : 01/06/10
Nerden : kalbim ve aklımın ayrıldığı yerde

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 2:09 pm

istanbula gittiğimde ilk yapmaduığım isteğim sey o kız kulesi manzarasını gece izlemekk yaaa
inşş seneye canısımla cicişimmlee giderikkkkkkk
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 28
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı   Ptsi Haz. 07, 2010 2:13 pm

her gıttıgımde ıst bı kere oraya cıkıyorum yaa sınavdan sonra gıdersın yaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
ıste benım cocuklugum boyledı ya sızın kı
Sayfa başına dön 
4 sayfadaki 6 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hayat ve Nefes :: Seçilen Periler-
Buraya geçin: